donderdag 17 oktober 2013

Meedenkers gevraagd...

Hallo Mede-Knutsel-Bloggers!

Ik wil mijn webshop gaan uitbouwen met hobbymaterialen.
Maar niet zomaar de standaard materialen die je overal kunt krijgen....

Juist datgene dat je niet zomaar overal tegenkomt.
Of wat eigenlijk overal te duur is.
Of waar je net niet de goeie kleuren van kunt krijgen.
Of dat item waar je al maanden naar op zoek bent.
Of waar je alleen maar grote hoeveelheden van kan krijgen.

met andere woorden:
Ik wil me onderscheiden.



Wie wil met me meedenken?
Schrijf hieronder jouw tip.
De beste tip wordt beloond met een cadeaucode voor de webshop!

-xxx-
Reggie

3 opmerkingen:

  1. Hmm, ik kan je vertellen waar ik lang naar op zoek ben geweest. Maar of dat echt iets voor jouw shop is weet ik niet. Ik heb mij namelijk rot gezocht naar "pop-tabs" of "bliklipjes". Je weet wel, van die dingen die aan een blikje drinken zitten en waar je het blikje mee open trekt. Als je nl iets met die dingen wil maken heb je er véél nodig. Dat krijg je nooit zelf bij elkaar. In Amerika kan je ze met zakken tegelijk kopen en ook in diverse kleuren. In Nederland bijna niet. Inmiddels heb ik mensen die ze voor mij sparen maar kopen zou toch fijner zijn.
    En ik kwam laatst kwam ik ook iets tegen op Etsy maar dat verhaal wordt wel erg lang. Daarvoor zou je het beste kunnen kijken op mijn blog bij het bericht van 8 oktober over de onbekende kunstenaar. Daar is in het buitenland ook een bloeiende handel in terwijl ik het in Nederland bijna niet zie. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Papierkralen zijn ook mooi..
    https://docs.google.com/file/d/0B3stNbnAIpoxN3g3cWMxeEtNRjA/edit?usp=sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allemaal reepjes stof..(karteltjes - gewoon ) een hele zwik in een pakket maken..... strokransen erbij verkopen en ze kunnen zo een gave krans maken als DIY pakket

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen