zondag 17 maart 2013

Tijd...

Hallo Swapperdeswappers,

Poehpoeh....eindelijk heb ik even tijd om weer wat mensen hier in het zonnetje te zetten om ze te bedanken voor de SwapFloppen:


Al deze bloggers deden heel veel moeite om voor mij een leuk lapje uit te zoeken zodat ik met mijn nieuwste speeltje, de naaimachine (die overigens een haat-liefde relatie met me aan het opbouwen is, maar daarover later meer)...., aan de slag kan! 
En velen doen niet alleen een lapje, maar ook nog van allerlei andere leuke knutselspullen in de envelop, zo lief!! Die van Tineke paste niet eens meer door de brievenbus, waardoor zoonlief extra uit bad is gekomen om de envelop van een
 'toch-door-de-brievenbus-persende-postbode '
 te redden....hahahaha. 
Tineke: Ik zal je verzoekje op je briefje zeker inwilligen!!

Jullie krijgen allemaal  deze week jullie retourenvelop, 
ik ben er hard mee bezig!!

Heel veel liefs van Reggie -xxx- 


15 opmerkingen:

  1. Wow te gek zoveel reacties...is wel héél leuk om zulke post te krijgen lijkt me...steeds spannend wat er in zit! Fijne Zondag!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, je bent er maar druk mee. Ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat maken. Fijne zondag, lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowww meis je gaat helemaal top vind het kei leuk voor je

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee jij gaat als een speer zeg,top
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd wta er allemaal onder je naaimachine vandaan komt rollen. Ik heb gisteren ook nog een enveloppe op de post gedaan. Dus ergens volgende week kun je die verwachten. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oho winnaars gefeliciteerd :-)

    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. iedereen wint hoor Ellen, want iedereen krijgt iets terug!

      Verwijderen
  7. Dankjewel :) en heel graag gedaan. Zo kunnen we elkaar mooi helpen:) Succes met je vele enveloppen :):) Lieve groet Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, al die verschillende stofjes!! Ben zo benieuwd wat je allemaal gaat maken!!

    Ik wil, als ik terug ben in NL, ook graag een naaimachine, misschien ga ik je idee wel "inpikken"...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je mijn envelop hebt! Ik ben zo benieuwd! Maar ik heb geduld hoor! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe wel rustig aan hé je hebt geen einddatum gesteld!
    Een week of wat later maakt ook niet uit, als je maar plezier hebt!
    Aardige zoon en aardige postbode, .............
    Het is er zonder uit gepakt te worden, vandaar al dat plakband!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lol....wat een lieve reactie! Ik kom hier heerlijke mensen tegen, dat doet een mens goed! Ik zal rustig aan doen hoor!
      -xxx-

      Verwijderen
  11. Graag gedaan. Ben zo benieuwd wat je gaat maken met al die lapjes????? Spannend hoor!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rustig aan hoor vond het gewoon leuk gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen